Autentificare

E-mail: Parola:
Comenzi telefonice
0256 395 781

Cum Cumpăr


Proces de comanda

Pentru a comanda produsul dorit aveti la dispozitie mai multe posibilitati:

  • Contact direct cu departamentul de vanzari
    - sunand la numarul: 0256-395781
    - email info@tifel.ro
  • Cosul de cumparaturi
    - adaugati produsul dorit in cosul de cumparaturi prin folosirea butonului de "adauga in cos" de langa produsul dorit
    - in coloana din dreapta se va afisa continutul cosului dumneavoastra
    - prin butonul "Trimite comanda" ajungeti la formularul de comanda, care reprezinta ultimul pas al procesului de comanda din site-ul tifel.ro
  • Ne puteti vizita personal
    - daca ne vizitati personal puteti cumpara pe loc sau daca produsele comandate nu se afla pe stoc puteti cere colegilor nostri sa inregistreze o comanda, pe urma caruia veti beneficia de avantajele cumpararii online la fel ca si cand ati fi depus comanda prin site-ul nostru (notificari prin telefon, email, sms etc, livrare prin curierat s.a.m.d.).

Modalitati de plata

  • Ramburs
    - este metoda cea mai facila: la livrarea comenzii de catre serviciul de curierat se achita de catre client contravaloarea totala a comenzii;
  • Transfer bancar
    - inainte de expediere, veti primi o proforma emisa de catre Tifel, pe baza careia veti face transferul bancar; dupa ce avem confirmarea transferului bancar, comanda va fi expediata catre client.
  • Ridicare personala
    - puteti comanda online si sa ridicati produsul personal in magazinele noastre din Timisoara.

Politica de returnare

Conform legislatiei in vigoare tifel.ro accepta returnarea produselor in termen de 14 zile de la primirea produsului cu urmatoarele conditii:

  • in limita termenului dat mai sus trebuie trimisa o notificare scrisa in acest sens prin email sau prin formularul nostru de contact
  • produsele returnate nu prezinta urme de folosire, sunt in stare perfecta de functionare, au ambalajul original si accesoriile in stare perfecta.
  • produsul trebuie sa fie insotit de factura si alte acte primite in original.
  • tifel.ro va returna clientului contravaloarea produsului in termen de 30 zile de la data receptionarii retur. Detaliile modalitatii de returnare (prin mandat postal, ordin de plata bancar) vor fi stabilite dupa acceptarea produselor in returnare.
  • costurile de transport si cel al returnarii contravalorii sunt suportate de catre client. Daca costul transportului de returnare este mai mica decat cel al valorii de returnat si clientul a optat pentru transportul cu "plata la destinatie", acest cost se va scade din valoarea de returnat.
  • nu se accepta trimiterea produselor cu specificarea cererii unui ramburs (contravaloarea de returnat). Produsele mai intai vor fi verificate de catre Tifel.
  • in cazul observarii deficientelor in functionare datorita utilizarii sau deficiente in aspectul produsului, tifel.ro poate conditiona acceptarea returnarii cu conditia retinerii unei valori (cost de restocare) din valoarea produsului.


Returnare produselor in garantie:

Toate produsele cumparate prin tifel.ro sunt insotite de certificate de conformitate si garantie. Daca produsele prezinta defectiuni si toate conditiile de acceptare din certificatul de garantie sunt indeplinite, produsele se vor returna la adresa firmei noastre.


Produsele pot fi returnate personal sau prin curierat rapid. Plata returnarii este suportata de catre client.
Reparatia sau inlocuirea produselor se vor face in termen de 21 zile de la receptia produsului. In cazul lipsei pieselor de schimb la furnizor, daca inlocuirea acestora trece peste 30 zile lucratoare de la receptionarea produsului defect, produsul se va inlocui cu unul nou. Daca nu se mai poate inlocui (de ex: produsul nu se mai afla in productie, sau timpul de livrare este extrem de lung) se va propune clientului posibilitatea returnarii contravalorii produsului.

Garantia produselor reparate/inlocuite se va extinde cu timpul scurs in perioada returnata.

Produse

Navigare